Updated cze 26, 2023

PAKIET – WSPARCIE TECHNICZNE UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI

Zakres usług

  • przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach
  • obsługa infolinii 24/7
  • rejestrowanie zgłaszanych problemów
  • zlecanie usuwania awarii i napraw części wspólnych budynku
  • kontrolowanie prawidłowego wykonywania zleconych prac poprzez stały kontakt z Wykonawcą i współpracę z Zarządcą nieruchomości
  • stały kontakt ze Zgłaszającym podczas realizacji usterek
  • bieżące informacje o statusie realizacji usuwania wad i usterek
  • organizowanie wykonawców także na potrzeby właścicieli mieszkań
  • raportowanie w systemie informatycznym wykonania zleconych prac zgodnie z przesłaną dokumentacją fotograficzną oraz informacjami od Wykonawców
  • comiesięczne raporty o zgłaszanych usterkach i awariach oraz realizacji ich usuwania
  • monitorowanie lokalnego rynku usług remontowych i naprawczych w celu współpracy z najlepszymi fachowcami – terminowość, jakość solidność wykonania zlecenia jako kryteria wyboru Wykonawcy
  • przygotowanie i obsługa umów stałych związanych z funkcjonowaniem budynku, między innymi:
    • sprzątanie
    • ochrona
    • monitoring
    • konserwacja
  • koordynowanie procesu ogrzewania w nieruchomościach
  • prowadzenie kalendarza kontroli okresowych i obsługa ofert na ich wykonanie
  • organizowanie konkursów ofert na potrzeby remontowe obsługiwanych budynków

Cena za pakiet:  7 gr netto/ m2