Updated cze 26, 2023
PAKIET – WSPARCIE TECHNICZNE UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Zakres usług

- przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach
- obsługa infolinii 24/7
- rejestrowanie zgłaszanych problemów
- zlecanie usuwania awarii i napraw części wspólnych budynku
- kontrolowanie prawidłowego wykonywania zleconych prac poprzez stały kontakt z Wykonawcą i współpracę z Zarządcą nieruchomości
- stały kontakt ze Zgłaszającym podczas realizacji usterek
- bieżące informacje o statusie realizacji usuwania wad i usterek
- organizowanie wykonawców także na potrzeby właścicieli mieszkań
- raportowanie w systemie informatycznym wykonania zleconych prac zgodnie z przesłaną dokumentacją fotograficzną oraz informacjami od Wykonawców
- comiesięczne raporty o zgłaszanych usterkach i awariach oraz realizacji ich usuwania
- monitorowanie lokalnego rynku usług remontowych i naprawczych w celu współpracy z najlepszymi fachowcami – terminowość, jakość solidność wykonania zlecenia jako kryteria wyboru Wykonawcy
- przygotowanie i obsługa umów stałych związanych z funkcjonowaniem budynku, między innymi:
- sprzątanie
- ochrona
- monitoring
- konserwacja
- koordynowanie procesu ogrzewania w nieruchomościach
- prowadzenie kalendarza kontroli okresowych i obsługa ofert na ich wykonanie
- organizowanie konkursów ofert na potrzeby remontowe obsługiwanych budynków