Updated gru 05, 2022
Oferta DomBest
System dla administratorów i zarządców nieruchomości
NAJCZĘSTSZE PROBLEMY
W PRACY ZARZĄDCY
- Rosnące koszty zatrudnienia pracowników i prowadzenia działalności
- Inflacja
- Wysokie koszty systemów informatycznych
- Obciążenie liczbą zgłaszanych problemów
eksploatacyjnych - Zbyt długi czas pracy
- Trudności w znalezieniu fachowych wykonawców usług
- Ciągłe zmiany w przepisach administracyjnych
i księgowo – rachunkowych - Coraz większa konkurencja na rynku zarządzania
- Rosnące wymagania Klienta co do środków komunikacji
JAK DOM BEST WSPIERA ZARZĄDCĘ?
- Usługi outsourcingowe zwalniające z kosztów zatrudnienia pracowników i wyposażenia miejsc pracy
- Możliwość stałego korzystania z najwyższej jakości systemu
informatycznego bez ponoszenia kosztów jego zakupu - Szkolenia i stałe wsparcie operacyjne w systemie
informatycznym - Kompleksowe usługi księgowe dla wspólnot mieszkaniowych
w zakresie dostosowanym do indywidualnych potrzeb
Zarządcy i specyfiki nieruchomości - Specjalny pakiet przeznaczony do zarządzania usterkami
- Powiększenie bazy firm wykonawczych pozwalające na
zwiększenie konkurencyjności zebranych ofert - Multiagencja ubezpieczeniowa
- Zespół doświadczonych radców prawnych specjalizujący
się w zagadnieniach obsługi nieruchomości i wspólnot
mieszkaniowych

- Pełna obsługa księgowa dedykowana zarządzaniu nieruchomościami
- Optymalizacja usług, dostosowanie do indywidualnych potrzeb klienta
- Reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi
- Usługi doradcze z zakresu finansów
- Procesy windykacyjne
- Obsługa kadrowo-płacowa
- Dostęp do Strefy Klienta – indywidualnego konta mieszkańca
- Ustandaryzowany pakiet dokumentów sprawozdawczych wraz z możliwością czynnego udziału księgowości w zebraniach

- Dostęp do systemu informatycznego dedykowanego do obsługi nieruchomości
- Wyposażenie klientów w aplikacje mobilne zwiększające skuteczność komunikacji
- Podstawowe narzędzia do pracy (komputer, tablet, urządzenia peryferyjne, telefon)
- Wdrożenie i pakiet szkoleń
- Doradztwo z zakresu funkcjonowania systemów IT
- Ochrona i bezpieczeństwo danych
- Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych

- Prowadzenie bazy zgłoszonych usterek
- Nadawanie priorytetów zgłoszeniom
- Zapewnienie dostaw usług dla nieruchomości
- Kontrola faktur za dostarczone usługi
- Bezpośrednia i stała współpraca z osobą dedykowaną do wsparcia technicznego (kontakt telefoniczny, e-mail, Strefa klienta)
- Monitorowanie lokalnego rynku dostawców usług i negocjowanie korzystnych warunków współpracy
- Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi – likwidacja szkód i realizacja świadczeń
- Współpraca z platformą Portal Pro

- Doradztwo ubezpieczeniowe
- Bogata oferta dostosowana do różnych potrzeb klienta
- Ubezpieczenia grupowe dla Wspólnot Mieszkaniowych
- Ubezpieczenia indywidualne
- Ubezpieczenia OC dla podmiotów gospodarczych
- Monitorowanie terminowego zawierania polis
- Wsparcie przy likwidacji szkód

- Sporządzanie, opiniowanie i zabezpieczanie wykonania umów z kontrahentami
- Kompleksowe wsparcie
- prowadzenia działalności
- Porady prawne w tym wsparcie dla zarządców i Wspólnot Mieszkaniowych
- Pomoc w zakresie przygotowania do prowadzenia spraw spornych przed sądami i urzędami
- Sądowa windykacja należności
- Dochodzenie uprawnień wynikających z rękojmi i gwarancji