Updated gru 05, 2022

Oferta DomBest

System dla administratorów i zarządców nieruchomości

NAJCZĘSTSZE PROBLEMY
W PRACY ZARZĄDCY

  1. Rosnące koszty zatrudnienia pracowników i prowadzenia działalności
  2. Inflacja
  3. Wysokie koszty systemów informatycznych
  4. Obciążenie liczbą zgłaszanych problemów
    eksploatacyjnych
  5. Zbyt długi czas pracy
  6. Trudności w znalezieniu fachowych wykonawców usług
  7. Ciągłe zmiany w przepisach administracyjnych
    i księgowo – rachunkowych
  8. Coraz większa konkurencja na rynku zarządzania
  9. Rosnące wymagania Klienta co do środków komunikacji

JAK DOM BEST WSPIERA ZARZĄDCĘ?

  1. Usługi outsourcingowe zwalniające z kosztów zatrudnienia pracowników i wyposażenia miejsc pracy
  2. Możliwość stałego korzystania z najwyższej jakości systemu
    informatycznego bez ponoszenia kosztów jego zakupu
  3. Szkolenia i stałe wsparcie operacyjne w systemie
    informatycznym
  4. Kompleksowe usługi księgowe dla wspólnot mieszkaniowych
    w zakresie dostosowanym do indywidualnych potrzeb
    Zarządcy i specyfiki nieruchomości
  5. Specjalny pakiet przeznaczony do zarządzania usterkami
  6. Powiększenie bazy firm wykonawczych pozwalające na
    zwiększenie konkurencyjności zebranych ofert
  7. Multiagencja ubezpieczeniowa
  8. Zespół doświadczonych radców prawnych specjalizujący
    się w zagadnieniach obsługi nieruchomości i wspólnot
    mieszkaniowych
  • Pełna obsługa księgowa dedykowana zarządzaniu nieruchomościami
  • Optymalizacja usług, dostosowanie do indywidualnych potrzeb klienta
  • Reprezentowanie klientów przed organami podatkowymi
  • Usługi doradcze z zakresu finansów
  • Procesy windykacyjne
  • Obsługa kadrowo-płacowa
  • Dostęp do Strefy Klienta – indywidualnego konta mieszkańca
  • Ustandaryzowany pakiet dokumentów sprawozdawczych wraz z możliwością czynnego udziału księgowości w zebraniach
  • Dostęp do systemu informatycznego dedykowanego do obsługi nieruchomości
  • Wyposażenie klientów w aplikacje mobilne zwiększające skuteczność komunikacji
  • Podstawowe narzędzia do pracy (komputer, tablet, urządzenia peryferyjne, telefon)
  • Wdrożenie i pakiet szkoleń
  • Doradztwo z zakresu funkcjonowania systemów IT
  • Ochrona i bezpieczeństwo danych
  • Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Prowadzenie bazy zgłoszonych usterek
  • Nadawanie priorytetów zgłoszeniom
  • Zapewnienie dostaw usług dla nieruchomości
  • Kontrola faktur za dostarczone usługi
  • Bezpośrednia i stała współpraca z osobą dedykowaną do wsparcia technicznego (kontakt telefoniczny, e-mail, Strefa klienta)
  • Monitorowanie lokalnego rynku dostawców usług i negocjowanie korzystnych warunków współpracy
  • Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi – likwidacja szkód i realizacja świadczeń
  • Współpraca z platformą Portal Pro
  • Doradztwo ubezpieczeniowe
  • Bogata oferta dostosowana do różnych potrzeb klienta
  • Ubezpieczenia grupowe dla Wspólnot Mieszkaniowych
  • Ubezpieczenia indywidualne
  • Ubezpieczenia OC dla podmiotów gospodarczych
  • Monitorowanie terminowego zawierania polis
  • Wsparcie przy likwidacji szkód
  • Sporządzanie, opiniowanie i zabezpieczanie wykonania umów z kontrahentami
  • Kompleksowe wsparcie
  • prowadzenia działalności
  • Porady prawne w tym wsparcie dla zarządców i Wspólnot Mieszkaniowych
  • Pomoc w zakresie przygotowania do prowadzenia spraw spornych przed sądami i urzędami
  • Sądowa windykacja należności
  • Dochodzenie uprawnień wynikających z rękojmi i gwarancji